សូមស្វាគមន៍ មកកាន់កម្មវិធី «អេប គាំទ្រ» (MEF Support Me) របស់នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន នៃអគ្គលេខាធិការដ្ឋាន ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ។ កម្មវិធីនេះ បង្កើតឡើងដើម្បីឱ្យបុគ្គលិក ឬ មន្ត្រីរាជការ អាចស្នើសុំជំនួយគាំទ្រលើសេវា និងដោះស្រាយបញ្ហាទាក់ទងនឹងបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន ។

ក្រុមការងារសូមលើកទឹកចិត្តឱ្យលោក លោកស្រី អាននូវគោលការណ៍ឯកជនភាពខាងក្រោមនេះគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ មុននឹងចូលទៅកាន់ផ្ទាំងបន្ទាប់។

១. អំពីកម្មវិធី

កម្មវិធីនេះបង្កើតឡើងដើម្បីផ្ដល់នូវភាពងាយស្រួលដល់បុគ្គលិក ឬ មន្ត្រីរាជការ ក្នុងការបង្កើតសំណើសុំសេវា និង ដោះស្រាយបញ្ហានានាទាក់ទងនឹងបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានតាមដានស្ថានភាពនៃសំណើ និងទំនាក់ទំនងជាមួយក្រុមការងារគាំទ្រ ។

២.លក្ខខណ្ឌតម្រូវការ

ក. កម្មវិធីនេះបង្កើតឡើងសម្រាប់បុគ្គលិក ឬ មន្ត្រីរាជការ

ខ. កម្មវិធីនេះតម្រូវឱ្យមានសេវាអុិនធឺណិតដើម្បីអាចចូលប្រើប្រាស់បាន

គ. កម្មវិធីនេះអាចប្រើប្រាស់បានលើទូរសព្ទដៃទាំងប្រភេទ Android/IOS និង Tablet

ឃ. លោកអ្នកត្រូវតម្លើងកម្មវិធី «អេប គាំទ្រ» (MEF Support Me) និង កម្មវិធី CamDigiKey តាមរយៈ Play Store ឬ App Store

៣.សំណួរ និងចម្លើយ

ក. ប្រភេទព័ត៌មានអ្វីខ្លះដែលចាំបាច់ត្រូវការពីលោកអ្នក?

លោកអ្នក ត្រូវផ្តល់ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរួមមាន៖ នាមខ្លួន អង្គភាព ភេទ ថ្ងៃខែឆ្នាំកំណើត អុីមែល និងលេខទំនាក់ទំនង។

ខ. តើអ្នកណាជាម្ចាស់ព័ត៌មានខណៈពេលលោកអ្នកប្រើប្រាស់កម្មវិធី?

នាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានជាម្ចាស់ព័ត៌មាន ដែលប្រមូលបានពីលោកអ្នក ។ ទោះជាយ៉ាងណា ក្រុមការងារ នឹងប្រើប្រាស់ព័ត៌មានទាំងនោះក្នុងគោលដៅឯកជនភាពតែប៉ុណ្ណោះ ។

គ. តើក្រុមការងារប្រើប្រាស់ព័ត៌មានដែលប្រមូលបានយ៉ាងដូចម្តេច?

ក្រុមការងារនឹងប្រើប្រាស់ព័ត៌មានរបស់លោកអ្នកក្នុងគោលបំណង៖

ឃ. តើអ្នកណាទទួលខុសត្រូវចំពោះព័ត៌មានដែលលោកអ្នកបង្ហាញជាសាធារណៈ?

គោលការណ៍ឯកជនភាពនេះ មិនអនុវត្តចំពោះរាល់ព័ត៌មានទាំងឡាយណាដែលលោកអ្នកចែករំលែកការប្រើប្រាស់កម្មវិធី ឬបង្ហាញព័ត៌មានរបស់ខ្លួនជាសាធារណៈ។ ក្នុងករណីនេះ ក្រុមការងារពុំទទួលខុសត្រូវចំពោះភាពត្រឹមត្រូវក្នុងការប្រើប្រាស់ ឬការបែកធ្លាយព័ត៌មានរបស់លោកអ្នកឡើយ។

ង. តើមានការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ភាគីទីបី នៅលើកម្មវិធីដែរទេ?

បច្ចុប្បន្ន«អេប គាំទ្រ» មិនទាន់មានការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មពីភាគីទីបីនៅឡើយទេ ក្រុមការងារនឹងធ្វើការជូនដំណឹងប្រសិនបើមានការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ភាគីទីបីនៅលើកម្មវិធី។

ច. តើខ្ញុំត្រូវធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនយ៉ាងដូចម្តេច?

លោកអ្នកអាចធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួននៅក្នុងកម្មវិធីដោយខ្លួនឯង។ ក្នុងករណីមានការកែសម្រួលលើគណនី សូមទំនាក់ទំនងមកក្រុមការងារដើម្បីដោះស្រាយជូន។

Welcome to “MEF Support Me” app of the Information Technology Department of the Secretariat General of the Ministry of Economy and Finance. This app is designed to allow employees and civil servants to request support for services and issues related to information technology.

Please read this Privacy Policy carefully before moving on to the next tab.

1. About the app

This app is designed to provide convenience for employees and civil servants to request support for services and issues related to information technology, track the status of requests, and communicate with the support team.

2. Conditions

A. This application is designed for employees and civil servants.

B. This application requires internet service to be able to access it.

C. This application can be used on both Android/IOS and Tablet/Smart phones.

D. You must install the “MEF Support Me” app and the CamDigiKey app via Play Store or App Store.

3. Questions and Answers

A. What types of information are required from you?

You must provide personal information including: name, organization, gender, date of birth, email, and contact number

B. Who owns the information while you use the application?

The Information Technology Department owns the information collected from you. However, the team will use such information for privacy purposes only.

C. How does the team use the information collected?

The team will use your information for the following purposes:

D. Who is responsible for the information you disclose publicly?

This Privacy Policy does not apply to any information you share using the application or disclose your information publicly. In this case, the team is not responsible for the accuracy of the use or disclosure of your information.

E. Are there any third-party advertisements on the application?

Currently, "MEF Support Me" app does not have any third-party advertising. The team will notify you if there are any third-party advertising on the app.

F. How do I update my personal information?

You can update your personal information in the app by yourself. In case of changes accounts, please contact support team for assistance.